Forumul Aliantei Patria - univers 5 ogame
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tipuri de jucatori

+2
SexyBitch
Harry
6 posters

Go down

Tipuri de jucatori Empty Tipuri de jucatori

Post  Harry Fri Jun 13, 2008 3:00 pm

Gasesc ca este interesant sa avem fiecare o evaluare a ceea ce suntem si ceea ce vrem sa devenim in viitorul jocului. Pentru acest lucru va propun un material:

Pai... se pare ca multi jucatori nu stiu ce FEL de jucatori vor sa fie, sau pur si simplu nu stiu ce inseamna fiecare tip.
In acest FAQ toate tipurile de jucatori vor fi explicate, cu toate avantajele si dezavantajele lor. Acest thread este facut pentru cei ce sunt incepatori (dar poate si pentru cei cu experienta care il vor gasi folositor), si pentru cei ce au inceput ogame din nou, si nu mai stiu cum sa inceapa; pentru a-i ajuta, explicand tipurile de jucatori, si pentru a face decizia lor mai usoara. Asa ca haideti sa incepem...

Sunt 4 tipuri generale de jucatori:
1.Testoasele
2.Raideri
3.Mineri
4.Fleetari

Acestea nu trebuie sa fie neaparat modul dumneavoastra de joc. Puteti fi si un jucator hybrid, adica o combinatie intre doua sau mai multe stiluri de joc, dar voi explica numai pe cele de mai sus, si este la alegerea voastra ce vreti sa fiti: Un jucator pur sau un "hybrid"

1.Testoasele: